Wednesday, 26 February 2014

sekali lagi

assalammualaikum.

okay. hari ni aku nak post pasal apa yang berlaku semalam. kemarin bersamaan 26 februari 2014 hari rabu. aku ada test jpj hari tu. memang first datang tu, memang ndak yakin la kan boleh lulus, sebabbbbbb..i hate really much 3 PENJURU!!!3 PENJURUU!!

aku adalah orang yang paling last sekali. tsskkk tsskkk. first test,aku lulus bahagian bukit. lepas tu, tunggu turn untuk parking sama 3 penjuru. bila namaku disebut, okay!perasaan sangatlah gementar. sangggaatt!!but what i know on that time, i just need to do!!do and do!!

parking okay..lulus!!tapi bila tengah mau buat 3 penjuru!!!ohhhhhhhhhhh....i dont know..i dont know...i'm failed!!!I'M FAILED!!T_____T

entah mengapa dan kenapa mesti part itu jugak aku akan ada masalah..banyak masalah sebenarnya...ohhhh!!pity me~nampaknya minggu depan kena ulang lagi sampai la dpat P....

i do really want to pass that testtt....ndak sanggup mau ulang teruss...T.T

hope the next day gonna be my day. amin~ wish me luck!

love pyka :)

No comments:

Post a Comment