assalammualaikum..
ADA APA DENGAN MAC ?? ADA CINTA KAH ?? hahahaha
amboii~kalau cinta2...sukak la kau kan pyka woiii~ hahaha
takk...ada apa dengan mac ?? hari nak tunggu result SPM la..huhu.
hari berganti hari, siang berganti siang, malam berganti malam, waktu untuk keputusan SPM pun hampir tiba. perasaan risau, gelisah belum ada la buat masa ni. masih cool men. hahaha. tapi,,tunggu la bila 1 minggu sebelum keluar result,, di situlah banyak orang nak post di fb, tweet di twitter,,
" 1 WEEK BEFORE SPM RESULT #BATCH96 " siap hashtag youu :p hahah
" YA ALLAH..RISAUNYA..MAKAN X LENA..TIDUR X KENYANG...MANDI X BASAH..1 MINGGU LAGI KEPUTUSAN SPM NAK KELUAR " macam putus cinta jak sampai mandi pun x basah :p hahah
whatever the situation will be, we just need to accept, Allah is the best planner for us, " gagal sekali bukan bererti gagal selama-lamanya kan "
jangan pernah berhenti meminta dan memohon yang terbaik daripada Allah,,segala usaha telah kita berikan. dan sekrang DOA sahaja yang kita mampu..harap yang terbaik untuk kita semua..semoga akan mecapai kejayaan yang cemerlang nanti..BEST OF LUCK YOU GUYS!
love pyka :)
No comments:
Post a Comment