Saturday, 1 March 2014

tidak ingat dunia..haha

assalammualaikum..

haiii..okayyy..hari ni  kita nak share sikit pasal kejadian petang tadi..tadi kita jadi bonda seketika menemani ayahanda untuk membeli barang dapur...haaa~sebelum ni..memang madam besar jak la yang ambil barang semua..skrang ni pulak..turn ku..hehe bos kerja baa..haha

jadi,,ambil punya ambil..almost,,makanan yang banyak aku ambil..haha semua mau diambil..macam semua mau dimakan..haha

at last..sampai dua troli diguna :o hahahaha. lepas scan semua brang..total almost 500 lebih..hahaha

aku tidak bersalah dalam hal ini..barang tu yang bersalah sebab telah menggoda hati ku dan menyebabkan aku mengambilnya lalu masukkan ke dalam troli..hahahah

" selalunya 300-400 lebih jak, kenapa kali ni lebih pulak " ayah.

" hehehehe.. " me.

love pyka :)

No comments:

Post a Comment