assalammualaikum...
hari ni aku stress gila. entah kenapa. sebab mungkin aku terlalu over-thinking dengan semua benda, sampai2 aku pun stress. dah stress, menangis tu tetap akan menangis la. apa lagi kan. sebab itu jak yang aku rasa aku boleh buat, hmmmm sedihnya hidup ini namun, apakan daya hendak melawannya , :(
kadang-2,,im give up with all of those things here, give up sebab kena marah, give up sebab mau igi sana, mau pigi situ pun susah. give up jugak sebab lesen masih belum ada lagi sampai sekarang. haaa~itu la paling sebab kenapa aku termenangis tadi. aku teringatkan kejadian pasal lesen tu lah. sedih gilaaaa. harapan mau lulus, tapi gagal masih berpihak kepadaku. sampai bila aku akan ulang terus ? :'(
susah nak bawa kereta kalau tiada lesen. susah sangaatttt. sebab tu aku harap sangat, insyaAllah aku dapat lulus untuk ujian minggu depan. Aminnnn~i do hope so!!
now,,i just need to relax my mind..kalau ikutan hati,,i want to go to the beach with someone,,but i know,,it might could not be happened to me :( I JUST NEED SOMEONE!!YOUUUUUUU!!
love pyka :)
No comments:
Post a Comment